fbpx

Роль освітлення в прибутковості компанії

В умовах жорсткої конкуренції світло відіграє важливу роль в прибутковості торгової компанії, адже світло – це не просто рівень освітленості магазину, це спосіб впливу на поведінку людини. Світло може чинити сильний психофізичний вплив на покупця і за допомогою правильно підібраного освітлення можна регулювати його поведінку.

У зв’язку з цим зараз отримав активний розвиток світлодизайн – мистецтво керування світлом, створювати комфортний і привабливий простір і керувати настроєм і емоціями людини.

Зараз уже недостатньо просто завезти товар, розставити полки й створити рівномірне освітлення магазина. Зараз усе частіше застосовується метод непрямого психологічного впливу на покупців, щоб мотивувати їх до покупки.

Власники магазинів часто припускаються помилки, приймаючи рішення заощадити на освітленні й встановити світильники з низькими технічними показниками, в результаті це призводить до зниження продажів. Тому при створенні світлотехнічного проекту для торгового освітлення завжди слід звернутися до професіоналів, які мають досвід створення освітлення для ритейлу!

Якісне й продумане до дрібниць освітлення дозволяє показати товар в найкращому світлі й вигідно виділитися серед конкурентів. В умовах жорсткої конкуренції дуже важливо відділятися й привертати увагу й освітлення відіграє тут не останню роль. Світло для магазину повинно викликати у покупців бажання купувати, а також бажання повернутися в цей магазин ще не раз.

освещение для магазина одежды

При створенні світла для магазину важливо створити комфортну атмосферу, в якій покупець може спокійно розглянути вподобану річ. Вже доведено, що речі, які беруть на примірку, найчастіше купують, так що ваше завдання змусити покупця звернути увагу на річ й стимулювати його до покупки.

Так само дуже важливо правильно підібрати інтенсивність світла для торгових приміщень. Напівтемрява не найкраще рішення для магазинів, тому потрібно прагнути створити торгове освітлення так, щоб у приміщенні не було темних кутів. Рівень освітлення в торговому залі повинен бути не менше 1000 люкс, що дозволяє покупцеві добре розглянути річ.

Стабільність й рівномірність освітлення – ще один важливий показник при підборі торгового освітлення. Потрібно уникати використання світильників, які створюють мерехтіння, що може негативно позначатися, як на якості торгового освітлення, та й на купівельній спроможності.

Світлодіодне освітлення – це сучасне освітлення, яке ідеально підходить для торгових приміщень, бутиків і магазинів, торгових центрів. Застосування світлодіодного освітлення дає майже необмежені можливості для створення спільних та власних акцентного світла.

офисное освещение

За допомогою заливного створюється загальне освітлення для торгового залу, а за допомогою акцентного світлові сцени, підкреслюються деталі інтер’єру і кращі сторони товару і навпаки ховаються недоліки. При розрахунку завжди важливо визначити співвідношення загального й акцентного світла і їх співвідношення, грамотно скласти світлотехнічний проект, враховуючи не тільки дизайн, але і технічні вимоги.

Етапи створення проекту світлодіодного освітлення для магазину:

  • Після отримання проекту приміщення, створюється світлотехнічний проект.
  • Підбір необхідного світлотехнічного обладнання.
  • Після узгодження із замовником виготовлення необхідних світильників.
  • Доставка і монтаж світлотехнічного обладнання.
  • Переваги світлодіодних світильників для торгового освітлення – це вартість, довговічність і економічність. Для створення заливного світла застосовуються лінійні, накладні, вбудовані й трекові світильники, трекові світильники відмінно підходять для створення акцентного світла.

    Переваги світлодіодних світильників для торгового освітлення:

    • Низький рівень споживання енергії.
    • Малі габарити.
    • Підвищений світло потік.
    • Усі ці переваги роблять світлодіодні світильники дуже популярними серед ритейлерів і по праву вважаються світильниками номер один для торгових приміщень.

Що потрібно освітити?