fbpx

Cтатті

Вибираємо світильники. Як не дати себе обдурити?

За родом своєї діяльності, я дуже часто стикаюся з недобросовісною конкуренцією. Деякі вітчизняні виробники (я вже мовчу про дешеві китайські), користуючись необізнаністю замовника або в наслідку своєї неписьменності, вводять в оману покупця щодо технічних характеристик світлодіодних світильників. Бувають ситуації, коли цей обман розкривається і виробник втрачає обличчя перед замовником.
У цій замітці я спробую пояснити, як уникнути обману і купити світильник, який відповідає заявленим характеристиками.

Детальніше

Підбиваючи підсумки початку осені

Подводя итоги начала этой осени нашей компании есть о чем рассказать и чем похвастаться. Компания Inled приняла участие в Метроном Киев, который проходил 17.09.20г.

Детальніше

Як правильно розрахувати освітлення складу

Складське освітлення відіграє важливу роль в забезпеченні комфортної, безпечної й безперебійної роботи складу. Світло для складу повинно бути комфортним, ефективним і довговічним і відрізняється в залежності від планування і категорії складського приміщення. Рівень освітлення повинен відповідати все технічним вимогам, дозволяти працівникам складу якісно виконувати свою роботу, бути безпечним для персоналу. Для освітлення складських приміщень існують свої норми. Рівень освітленості для складу становить від 75 до 200 люкс.

Детальніше

Освітлення пішохідних переходів

Освітлення пішохідних переходів. Як правильно підібрати світильники?

Останнім часом все більше уваги приділяється освітлення пішохідних переходів. Правильно спроектоване освітлення допомагає знизити кількість аварій і серйозність травматизму, дозволяє водієві вчасно побачити пішоходів, які наближаються і встигути уникнути аварії. Так само дуже важливо, щоб був висвітлений не тільки сам перехід, але і тротуар, тому що водій може не встигнути зреагувати на раптовий вихід пішохода з темної зони.

Детальніше

Роль освітлення в прибутковості компанії

В умовах жорсткої конкуренції світло відіграє важливу роль в прибутковості торгової компанії, адже світло – це не просто рівень освітленості магазину, це спосіб впливу на поведінку людини. Світло може чинити сильний психофізичний вплив на покупця і за допомогою правильно підібраного освітлення можна регулювати його поведінку.

Детальніше
1 2

Що потрібно освітити?